Замовити

Ваше повідомлення відправлено!

Помилка, спробуйте ще раз.

Зв’язатись з нами

Ми підготуєм оптимальну пропозицію,
яка підійде для вашого бізнесу
Телефони
(032) 232-29-18
(067) 72-96-431
Email
stylepromotion@gmail.com
Адреса
м.Львів, вул. професора Медведецького, 29

Брендбук

Брендбук – це стисла презентація місії, іміджу й основних цінностей бренду.

Це посібник, який складається з головних елементів бренду, починаючи з історії створення й закінчуючи особливостями, що торкаються колірної схеми та шрифтів. З’єднавши усі ці елементи, співробітники й клієнти отримують чітке уявлення про компанію та її продукт.
Кожен потужний бренд має власний брендбук – від Apple до Google і Coca-Cola, але навіть невеличкі компанії виграють від його наявності.

Успішний брендбук складається з трьох головних розділів:

  • Інформація про бренд (історія компанії, місія, цінності тощо).
  • Фірмовий стиль (логотип, дизайн кольорів, шрифт, зображення, які відображають бренд).
  • Правила взаємодії (мова, сприйняття, манера спілкування, блог, соціальні платформи).

Переваги використання брендбуку

Брендбук повинен передавати характер, місію й підхід бренду, детально описувати способи їх відтворення співробітниками. Успішний брендбук формує сильний зв’язок з клієнтами.

Однією з найзначиміших переваг брендбуку є те, що він дає бізнесу основу для узгодженості й згуртованості. Це стає відмінним інструментом для позиціонування бренду й підвищення довіри та лояльності. Стабільні й послідовні бренди щорічно збільшують число своїх клієнтів і, відповідно, прибуток. Одноманітність колірної схеми, шрифтів і використання логотипу на усіх платформах, забезпечує рівень професіоналізму, який говорить клієнтам, що перед ними – бренд, якому вони можуть довіряти!

Брендбук регулює практично усі аспекти комунікації компанії: від внутрішніх до маркетингових повідомлень. Його унікальність в тому, що він складає усі елементи бренду в єдине ціле не лише для клієнтів, але й для співробітників.

Процес створення брендбуку

Дивно, але створення посібника по бренду не має чіткої структури. Тут все залежить від побажань і переваг замовника.

Стандартний брендбук охоплює створення логотипу, торгового знаку, символіки й інших елементів фірмового стилю, дозволяє скласти стратегію просування бренду.

В дизайн-студії АртЛінія умовно можна виділити декілька етапів створення брендбуку:

  • Замовник заповнює «бриф», формулює свої головні побажання.
  • Ми аналізуємо отриману інформацію й уточнюємо нюанси, після цього приступаємо до розробки брендбуку.
  • Створюємо модульну сітку й порядок головної інформації в брендбуці.
  • Затверджуємо обрану концепцію з замовником і приступаємо до верстання.
  • Внесення коригувань і зауважень, доопрацювання й здача проекту замовникові в заздалегідь затвердженому вигляді (пакет файлів, друкарська продукція тощо).

Брендбук – це не лише скорочена версія бренду. Передусім це душа компанії, суть її існування. Ретельно продуманий брендбук додасть бізнесу послідовність, узгодженість і згуртованість. Це дасть кожному співробітникові компанії конкретну основу для роботи, в той же час надавши свободу робити те, що виходить краще за все.

Замовляйте розробку брендбуку в дизайн-студії АртЛінія! Ми персоналізуємо усі нюанси й створимо детальний брендбук, який охоплюватиме усі значимі складові вашого бренду!