Брендбук
Брендбук – це стисла презентація місії, іміджу й основних цінностей бренду.
Це посібник, який складається з головних елементів бренду, починаючи з історії створення й закінчуючи особливостями, що торкаються колірної схеми та шрифтів. З’єднавши усі ці елементи, співробітники й клієнти отримують чітке уявлення про компанію та її продукт.
Кожен потужний бренд має власний брендбук – від Apple до Google і Coca-Cola, але навіть невеличкі компанії виграють від його наявності.
Успішний брендбук складається з трьох головних розділів:
- Інформація про бренд (історія компанії, місія, цінності тощо).
- Фірмовий стиль (логотип, дизайн кольорів, шрифт, зображення, які відображають бренд).
- Правила взаємодії (мова, сприйняття, манера спілкування, блог, соціальні платформи).
Переваги використання брендбуку
Брендбук повинен передавати характер, місію й підхід бренду, детально описувати способи їх відтворення співробітниками. Успішний брендбук формує сильний зв’язок з клієнтами.
Однією з найзначиміших переваг брендбуку є те, що він дає бізнесу основу для узгодженості й згуртованості. Це стає відмінним інструментом для позиціонування бренду й підвищення довіри та лояльності. Стабільні й послідовні бренди щорічно збільшують число своїх клієнтів і, відповідно, прибуток. Одноманітність колірної схеми, шрифтів і використання логотипу на усіх платформах, забезпечує рівень професіоналізму, який говорить клієнтам, що перед ними – бренд, якому вони можуть довіряти!
Брендбук регулює практично усі аспекти комунікації компанії: від внутрішніх до маркетингових повідомлень. Його унікальність в тому, що він складає усі елементи бренду в єдине ціле не лише для клієнтів, але й для співробітників.
Процес створення брендбуку
Дивно, але створення посібника по бренду не має чіткої структури. Тут все залежить від побажань і переваг замовника.
Стандартний брендбук охоплює створення логотипу, торгового знаку, символіки й інших елементів фірмового стилю, дозволяє скласти стратегію просування бренду.
В дизайн-студії АртЛінія умовно можна виділити декілька етапів створення брендбуку:
- Замовник заповнює «бриф», формулює свої головні побажання.
- Ми аналізуємо отриману інформацію й уточнюємо нюанси, після цього приступаємо до розробки брендбуку.
- Створюємо модульну сітку й порядок головної інформації в брендбуці.
- Затверджуємо обрану концепцію з замовником і приступаємо до верстання.
- Внесення коригувань і зауважень, доопрацювання й здача проекту замовникові в заздалегідь затвердженому вигляді (пакет файлів, друкарська продукція тощо).
Брендбук – це не лише скорочена версія бренду. Передусім це душа компанії, суть її існування. Ретельно продуманий брендбук додасть бізнесу послідовність, узгодженість і згуртованість. Це дасть кожному співробітникові компанії конкретну основу для роботи, в той же час надавши свободу робити те, що виходить краще за все.
Замовляйте розробку брендбуку в дизайн-студії АртЛінія! Ми персоналізуємо усі нюанси й створимо детальний брендбук, який охоплюватиме усі значимі складові вашого бренду!