Замовити

Ваше повідомлення відправлено!

Помилка, спробуйте ще раз.

Зв’язатись з нами

Ми підготуєм оптимальну пропозицію,
яка підійде для вашого бізнесу
Телефони
(032) 232-29-18
(068) 92 57 094
Email
stylepromotion@gmail.com
Адреса
м.Львів, вул. професора Медведецького, 29

Брендбук

Брендбук – це стисла презентація місії, іміджу й основних цінностей бренду. Це посібник, який складається з головних елементів бренду, починаючи з історії створення й закінчуючи особливостями, що торкаються колірної схеми та шрифтів. З’єднавши усі ці елементи, співробітники й клієнти отримують чітке уявлення про компанію та її продукт.

Кожен потужний бренд має власний брендбук – від Apple до Google і Coca-Cola, але навіть невеличкі компанії виграють від його наявності.

Успішний брендбук складається з трьох головних розділів:

 

  1. Інформація про бренд (історія компанії, місія, цінності тощо).
  2. Фірмовий стиль (логотип, дизайн кольорів, шрифт, зображення, які відображають бренд).
  3. Правила взаємодії (мова, сприйняття, манера спілкування, блог, соціальні платформи).

 

Переваги використання брендбуку

Брендбук повинен передавати характер, місію й підхід бренду, детально описувати способи їх відтворення співробітниками. Успішний брендбук формує сильний зв’язок з клієнтами.

Однією з найзначиміших переваг брендбуку є те, що він дає бізнесу основу для узгодженості й згуртованості. Це стає відмінним інструментом для позиціонування бренду й підвищення довіри та лояльності. Стабільні й послідовні бренди щорічно збільшують число своїх клієнтів і, відповідно, прибуток. Одноманітність колірної схеми, шрифтів і використання логотипу на усіх платформах, забезпечує рівень професіоналізму, який говорить клієнтам, що перед ними – бренд, якому вони можуть довіряти!

Брендбук регулює практично усі аспекти комунікації компанії: від внутрішніх до маркетингових повідомлень. Його унікальність в тому, що він складає усі елементи бренду в єдине ціле не лише для клієнтів, але й для співробітників.

Процес створення брендбуку

Дивно, але створення посібника по бренду не має чіткої структури. Тут все залежить від побажань і переваг замовника.

Стандартний брендбук охоплює створення логотипу, торгового знаку, символіки й інших елементів фірмового стилю, дозволяє скласти стратегію просування бренду.

В дизайн-студії АртЛінія умовно можна виділити декілька етапів створення брендбуку:

 

  • Замовник заповнює «бриф», формулює свої головні побажання.
  • Ми аналізуємо отриману інформацію й уточнюємо нюанси, після цього приступаємо до розробки брендбуку.
  • Створюємо модульну сітку й порядок головної інформації в брендбуці.
  • Затверджуємо обрану концепцію з замовником і приступаємо до верстання.
  • Внесення коригувань і зауважень, доопрацювання й здача проекту замовникові в заздалегідь затвердженому вигляді (пакет файлів, друкарська продукція тощо).

 

Брендбук – це не лише скорочена версія бренду. Передусім це душа компанії, суть її існування. Ретельно продуманий брендбук додасть бізнесу послідовність, узгодженість і згуртованість. Це дасть кожному співробітникові компанії конкретну основу для роботи, в той же час надавши свободу робити те, що виходить краще за все.

Замовляйте розробку брендбуку в дизайн-студії АртЛінія! Ми персоналізуємо усі нюанси й створимо детальний брендбук, який охоплюватиме усі значимі складові вашого бренду!