Замовити

Ваше повідомлення відправлено!

Помилка, спробуйте ще раз.

Зв’язатись з нами

Ми підготуєм оптимальну пропозицію,
яка підійде для вашого бізнесу
Телефони
(032) 232-29-18
(068) 92 57 094
Email
stylepromotion@gmail.com
Адреса
м.Львів, вул. професора Медведецького, 29

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль – це зовнішній вигляд бренду, візуальна ДНК компанії! Він формує чітку візуальну ідентичність бізнесу й допомагає покупцеві відрізнити компанію з безлічі інших. Фірмовий стиль дозволяє підвищити впізнанність бренду на 80 % й стає чи не головним локомотивом продажів!

Для того, щоб зайняти своє місце на ринку, важливо підтримувати єдиний фірмовий стиль: використання певної палітри кольорів і шрифтів, послідовне розташування логотипу – усе це допоможе поліпшити позицію на ринку. Більшість інвесторів вказують, що «сила» і впізнанність бренду визначають їх інвестиційні рішення.

Сильний бренд яскраво проявляє себе навіть на переповненому ринку. Його сприйняття зрештою визначає успіх організації й її здатність затьмарити конкурентів. Стратегія формування ідентичності бренду допоможе персоналізувати компанію й завоювати лояльність клієнтів.

 

Фірмовий стиль потрібен будь-якому бренду!

Фірмовий стиль включає не лише розробку логотипу, але й усіх допоміжних складових – сайту, фірмових бланків, візитних карток, дизайну й підходу до ведення сторіночок в соціальних мережах.

Використання фірмового стилю має безліч переваг: компанія, що інвестує в його розробку, повідомляє, що вона налаштована на успіх й довге перебування на ринку – це дає покупцеві почуття довіри.

По-друге, фірмовий стиль дає уявлення про культуру та індивідуальність бізнесу. Створюючи ідентичність, компанія забезпечує впізнанність і лояльність. Добре продуманий фірмовий стиль підвищує конкурентоспроможність!

Створення фірмового стилю демонструє цінність організації не лише для клієнтів, але й для співробітників. Якісно розроблений фірмовий стиль підвищує ефективність продажів, мінімізує витрати на маркетинг.

Як відбувається розробка фірмового стилю

Розробка фірмового стилю в дизайн-студії АртЛінія проходить декілька стадій:

 

  1. Аналіз компанії, її конкурентів і сфери діяльності – визначення відмінних рис організації, розробка ідеї смислового образу, що стане базою для формування корпоративного стилю. На цьому етапі враховуються не лише графічні елементи, але й психологія продажів, географічне положення організації й кількість пропонованих товарів.
  2. Опрацювання концепцій, виявлення головних складових елементів – створення логотипу в декількох варіаціях дозволяє знайти ідеальний варіант фірмового стилю, що враховує усі нюанси: новаторську ідею, кольори та шрифти.
  3. Підготовка посібника по використанню фірмового стилю – детальний опис концепції й рекомендації до впровадження на практиці.

 

Бренд має тільки один шанс справити перше враження, тому фірмовий стиль має бути дійсно якісним і продуманим до дрібниць! В цьому випадку споживачі з більшою вірогідністю стануть лояльними клієнтами.

Студія дизайну АртЛінія пропонує комплексний підхід до розробки фірмового стилю, що включає етап концептуалізації, реалізації й виконання. Забезпечте одноманітність усіх елементів візуального образу своєї компанії й отримайте максимальну перевагу над конкурентами!