2022-04-21
Брендування автомобілів: особливості брендованої реклами
Брендування транспортного засобу – один із видів реклами, який майже не вимагає вкладень, і в цьому його головна перевага. Він являє собою нанесення логотипів або банерів компаній, що пропонують послуги або певну продукцію.
Такий спосіб дуже ефективний, простий у виконанні та надійний. Серед його основних переваг можна назвати:
- нескінченний термін дії маркетингової кампанії, яка не вимагає сплати оренди рекламних площ;
- доступність: такий рекламний хід набагато вигідніший за плакати, листівки, розтяжки на дорогах і великі вивіски;
- велике ГЕО, велике охоплення;
- можливість розміщення не тільки телефону або адреси фірми, що рекламується, але й QR-коду, що веде на сайт бренду;
- можливість вибрати єдність маркетингової стратегії, зберігаючи імідж продукту чи цілої кампанії.
Цей тип реклами підходить для брендування будь-якого транспорту – корпоративного, громадського чи особистого. Обклеювання можливе навіть для вантажних автомобілів, що особливо актуально для фірм, що займаються перевезеннями.
Брендування транспорту – ідеальне рішення, незалежно від того, якою діяльністю займається ваша фірма. Ви в будь-якому випадку отримаєте максимальне охоплення за практично мінімальні вкладення!