2022-02-22
Колір у рекламних POS – матеріалах
Колір у рекламних POS – матеріалах
Колір сприймається як символ. Важливо враховувати це при розміщенні POS-матеріалів для привернення уваги покупців та прискорення процесу продажів.
Вибір основного кольору
Ведучим у POS-матеріалах (лотки, наклейки, плакати, рамки, конструкції, робочі поверхні та ін.) має стати колір логотипу та вивіски торгової точки. Можуть бути використані відтінки основного або близькі до нього тони.
Кольорова гама для особливих подій
Для рекламних анонсів, що інформують про розпродажі, знижки, конкурси та інші заходи, прийнятними стають кольори, не пов’язані з головним. Вони мають стати яскравим акцентом, що концентрує увагу відвідувачів. Для повідомлень про події такого роду краще застосувати насичене червоне забарвлення.
Врахування особливостей зору дальтоніків
Один із десяти людей не розрізняє деякі кольори. Найчастіше це зелений, червоний та фіолетовий. Тому необхідно зупинити вибір на поєднаннях, що буде добре видно для дальтоніків, виключивши комбінування зеленого з сірим, червоного і блакитним, синього з червоним, рожевого з зеленим. Найбільше людей із такою особливістю зорового сприйняття серед чоловіків. Для магазинів чоловічих товарів реклама працюватиме лише з урахуванням правильного вибору колірного поєднання.
Правильно вибраний колір та його поєднання для POS-матеріалів – важлива складова для успішного залучення уваги відвідувачів, появи інтересу та цікавості, позитивних емоцій, задоволення від майбутнього вибору. Наслідком може стати збільшення продажів та успішність розвитку.