2023-01-20
Коробки з логотипом – виготовлення, переваги
Брендована упаковка – невід’ємна частина бізнесу та реклами. Фірмова упаковка з логотипом збільшує впізнаваність бренду у кілька разів. Чим детальніше продуманий дизайн майбутньої коробки з нанесеним брендом, тим краще буде реклама, а продукція залишиться в безпеці при транспортуванні та зберіганні. Тому це завдання краще довірити професіоналам.
Навіщо потрібні коробки з логотипом
Коробки вже давно стали не лише засобом зберігання та транспортування продукції. Завдяки нанесеному логотипу, коробка стає ефективним засобом реклами. Переваги фірмової упаковки:
- Впізнаваність бренду. Унікальний дизайн коробки із нанесеним логотипом може стати візитною карткою бренду. Яскраві приклади – шоколад Toblerone та кавові стаканчики Starbucks.
- Лояльність покупців та формування іміджу компанії. Красива фірмова упаковка завжди приваблює покупців.
- Нагадування про компанію. Логотип на коробці привертає увагу потенційних покупців на вулиці. Ненав’язлива реклама досить ефективна.
Маркетологи вже давно дійшли висновку, що неоформлені «порожні» коробки неприпустимі на сучасному ринку. В умовах жорсткої конкуренції компаніям необхідно використовувати всі можливі способи реклами та просування бренду.
Виготовлення коробок із логотипом
Для виготовлення коробок друкарні використовують різні види картону (односторонні, двосторонні, мікрогофрокартон). Після виготовлення заготовок на них наносять логотип. Це може бути зроблено декількома способами:
- офсетний друк (підходить для тиражу понад 1000 екземплярів);
- цифровий друк (для друку до 1000 екземплярів);
- трафаретний метод (використовується рідко).
Різницю між цифровим та офсетним друком непрофесійному оку помітити складно. Офсетний друк займає більше часу, т.к. вимагає додрукарської підготовки. А при цифровому друці зображення з комп’ютера одразу передається на друкарський верстат. Також доступні післядрукарські роботи: ламінація, тиснення, лакування та інші.
Картонне пакування – бюджетний варіант, тому що для виробництва використовують макулатуру. Нанесення логотипу лише трохи збільшує вартість (особливо при замовленні великої кількості екземплярів).
Вибір виду картону залежить від типу продукції компанії-замовника. Найчастіше картонну упаковку з логотипом використовують для косметики, парфумерії, побутової техніки та, звичайно, продуктів харчування. Дизайн логотипу замовник може розробити самостійно або за допомогою працівників друкарні. Трафарет логотипу можна використовувати для декількох видів упаковки. Наприклад, компанія може замовити обмежений тираж для подарункового пакування з використанням більш дорогого виду картону (дизайнерського). Або доповнити логотип тисненням або об’ємним друком.