2022-04-21
Піллари: переваги та популярність у рекламодавців
Піллари заслужено відносять до найпопулярніших видів вуличної реклами. Вони чудово вписуються в міське середовище, стаючи елементом архітектурного дизайну. Ще їх називають «вуличними меблями».
Призначені як для поширення реклами комерційної та соціальної спрямованості, так різноманітних інсталяцій. Цільовою аудиторією є пішоходи, водії та пасажири транспортних засобів.
Є овальні, круглі або тристоронні, окремі тумби, зі стандартною висотою в 2,8 м і діаметром 1,4 м. Рекламні плакати поміщені всередину конструкції і захищені склом. Для зміни зображення може бути вбудований спеціальний механізм. Динамічні піллари привертають додаткову увагу людей. Подача інформації в нічний час здійснюється за допомогою внутрішнього підсвічування.
Піллари, будучи чимось середнім між великоформатними та невеликими рекламними конструкціями, є джерелом не тільки рекламної інформації, а й окрасою міських вулиць. Розміщують піллари в центрі міста, на пожвавлених пішохідних тротуарах, поблизу станцій метро, торгових центрів.
До переваг такої зовнішньої реклами можна віднести:
- велике охоплення цільової аудиторії;
- цілодобове подання реклами;
- привабливий зовнішній вигляд;
- нижча вартість розміщення реклами проти подібних видів вуличної реклами;
- швидка зміна рекламних листів.
Все вищезгадане зумовило успіх пілларів серед рекламодавців та споживачів їхньої продукції.