2022-04-06
Промостійки у торгівлі та рекламі. Види, застосування, переваги промостійок
Промостійка є мобільною конструкцією, що використовується для наочної презентації товару, з метою викликати інтерес потенційного покупця. Особливу популярність такі стійки набули у сфері реклами, оскільки дозволяють представити товари та послуги, при цьому розкриваючи всі їхні переваги.
Промостійкі – різновиди та застосування
Відповідно до цілей застосування існує кілька різновидів стійок.
- Підлогові
Такі промостійки представлені великою різноманітністю варіантів, і можуть бути виконані у формі столу, стелажу, обертовими, одно- і багатосторонніми. Залежно від виду конструкції розміщуються у гіпермаркетах, канцелярських магазинах та інших торгових точках, де потрібна презентація широкого асортименту товарів.
- Настільні
Є холдерами для рекламних матеріалів, і активно застосовуються в торгових комплексах, магазинах та точках громадського харчування.
- Навісні
Візуально мають схожість з інфо-дошками, оснащені спеціальними відсіками, в яких розміщують рекламну продукцію. Зазвичай використовуються для проведення презентацій.
Переваги та недоліки промостійок
Крім можливості всебічно продемонструвати товар і презентувати послуги, застосування промостійок в рекламі та торгівлі має безліч переваг. Варто виділити такі якості подібних конструкцій:
- Ефективність. Завдяки можливості виконання в нестандартних формах та привабливому оформленню, промостійки можуть бути використані для будь-якої рекламної кампанії, чудово справляючись із завданням залучення клієнтів.
- Універсальність. Немає жодних обмежень щодо товару, який може бути розміщений на промостійках.
- Компактність. Розміщення стійки можливе навіть в умовах обмеженого простору через її невеликі параметри.
- Мобільність. Монтаж таких конструкцій не потребує особливих зусиль, а значить, їх легко можна переміщати з однієї точки в іншу.
- Довговічність. Немає необхідності проводити заміну конструкції, достатньо лише оновити рекламний матеріал.
Складно виділити якісь недоліки такого інструменту для продажів, але все ж таки варто відзначити, що купуючи промостійку, виконану з низькоякісного матеріалу, навряд чи її експлуатаційний період буде довгим.
Промостійки міцно закріпили свої позиції на ринку реклами та торгівлі, і все більше компаній віддає їм перевагу для проведення стимулюючих акцій та презентації послуг.