2022-04-25
Реклама на асфальті
Продавці товарів та послуг вигадують різні способи для привернення уваги споживача. Поруч із різними інноваційними способами і методами досить ефективно проявила себе проста реклама — під ногами, тобто реклама на асфальті.
Характерні риси
Як відомо, будь-яка реклама – це витратна частина виробника, включена у ціну товару чи послуги, оскільки поширення будь-якої реклами потрібно оплачувати.
На сьогоднішній день законом «Про рекламу» порядок використання асфальту, як рекламного щита, не врегульовано, відповідно, не заборонено. Будь-які вимоги про оплату за використання дорожнього покриття до власника реклами будуть необґрунтованими, якщо ділянка, на якій розміщено гасло, що просувається, не належить приватному власнику, а зображення не порушують інших законів і не ображають своїм виглядом та змістом оточуючих. І якщо це не великі полотна, що займають значну частину дорожнього покриття.
Де і як це працює
Перш за все, такого роду інформаційне звернення адресується пішоходам, і, як правило, наноситься в зоні високої прохідності, або в безпосередній близькості від об’єкта, що рекламується.
Такий вид реклами можна використовувати для просування різних послуг (таксі, репетиторство, сервісні центри, фітнес, салони краси), просування реалізації товарів (розпродажі, акції), а також як покажчики маршруту до пункту збуту товару.
Залежно від цілей та категорії аудиторії, що охоплюється, рекламна інформація повинна носити вузькоспрямований характер, з певними нюансами.
Наприклад, для реклами послуг таксі достатньо вказати номер телефону та характерний знак у вигляді шашечок, або марки автомобілів, що надають цю послугу. Однак це дуже просто.
Щоб реклама спонукала до дії, вона повинна бути оригінальною та незабутньою.
Це може знайти відображення в кольоровому рішенні, або якомусь брендовому малюнку, або слоганах, що запам’ятовуються.
Переваги
- мінімальні витрати, а цей фактор відіграє істотну роль особливо на старті підприємницької діяльності і, як наслідок – швидка окупність;
- термін експлуатації залежить від якості матеріалів, використаних для її створення і, відповідно, може самостійно регулюватися замовником – якщо рекламна кампанія носить короткостроковий характер, у створенні оголошення можна використовувати недовговічні матеріали;
- розміщена таким чином реклама однозначно не залишиться поза увагою, і залучатиме потенційну аудиторію;
- виготовлення самого малюнка не важке, особливо якщо при цьому використовується трафарет.