2022-05-12
Реклама на повітряних кулях
Один із секретів гарної реклами – емоційний відгук аудиторії. Хорошим рішенням є організація рекламного матеріалу на повітряних кулях. Завдяки сучасним технологіям друку є можливість використовувати такий оригінальний атрибут для своїх цілей і забезпечити таким чином розширення споживчої аудиторії.
Реклама на повітряних кулях має низку переваг:
- Помітність. Повітряна куля (тепловий аеростат) акцентує на собі увагу людей. Його важко не помітити. У темний час доби куля може бути підсвічена зсередини, що ще більше інстинктивно притягує до неї погляди, як джерела світла.
- Якщо куля має невеликі розміри, то вона асоціюється з позитивом, викликає усмішку та спогади про дитинство. Асоціації з гарним настроєм та святом є вигідним маркетинговим ходом.
- Можливість використання у різних форматах заходів. Це може бути роздача до рук, що робить кулю сувенірною продукцією. Якісно виконана, вона буде тривалий час нагадувати клієнту про вашу компанію її товари та послуги.
Популярністю користується використання кульок для оформлення інтер’єру. У цьому випадку гості заходу або урочистості, що відвідали прикрашене приміщення, обов’язково звернуть увагу на неординарний варіант розміщення вашої реклами.
- Якщо для реклами використовується тепловий аеростат, він, як правило, встановлюється в спокійну безвітряну погоду. Це дозволяє перехожим легко розглянути рекламний текст чи слоган у ньому.
Особливості реклами на кулях:
- Обдумайте зміст рекламного тексту, він має бути ємним і таким, що запам’ятовується, оскільки друкований простір обмежений.
- Роздача рекламних куль може стати частиною великого заходу. Це дозволить залучити в акцію велику кількість потенційних клієнтів, а ваш рекламний матеріал буде сприйнятий як сувенірна продукція.
- При використанні куль для декорування інтер’єру необхідно підготувати та продумати їхнє розташування заздалегідь.
- Ефектно виглядає масовий запуск куль із рекламою. Останнім часом такий маркетинговий хід стає дуже популярним.
Сучасні технології в галузі друку відкривають багатий асортимент різних варіантів розміщення реклами на повітряних носіях. Використання куль стає дедалі популярнішим і вигідним довгостроковим маркетинговим рішенням.