2022-04-21
Що таке зовнішня реклама
Найбільшою перевагою зовнішньої реклами є те, що вона досягає величезної кількості одержувачів, незалежно від їхньої статі, професії або віку. Я говорю про зовнішню рекламу, яка має багато назв і вже багато років працює на ринку маркетингу. Уточнимо, що таке зовнішня реклама та які у неї носії.
Зовнішня реклама – визначення
Спочатку варто відзначити, що зовнішня реклама – це не одне конкретне явище. Вона може набувати різних форм і використовуватися практично в будь-якій галузі. Визначення зовнішньої реклами говорить, що це рекламний контент, який розташовується поза домом споживача в громадському місці.
Це може бути, наприклад, громадське місце чи торговий центр, просто вулиця чи навіть поле за містом. Для зовнішньої реклами важливим є те, що вона може з’являтися на різних носіях.
Носії зовнішньої реклами
Зовнішня реклама може приймати форму різних носіїв. Одними з найпопулярніших є рекламні щити, які дозволяють розміщувати рекламний контент на великій висоті, що робить його дуже помітним. Рекламні щити, плакати, листівки також є формою зовнішньої реклами.
Останніми роками з’явилися дуже ефективні носії мультимедіа. Це можуть бути як кольорові екрани, розташовані, наприклад, на стіні кварталу, що транслюють рекламний контент, що чимось нагадує телевізори, так і монітори, встановлені в автобусах або ліфтах.
Зовнішня реклама також включає написи, розміщені, наприклад, на будівельних сітках, що розділяють простір ремонту. Також до нього входять безкоштовні листівки з логотипом компанії, які розповсюджуються, наприклад, на конференціях, тощо.
Отже, носій зовнішнього рекламного контенту може бути як мобільним, так і стаціонарним.