2022-03-29
Як опрацювати візуальну ідентифікацію бренду?
За визначенням, візуальна ідентифікація – це сукупність графічних елементів та правил їх використання, що склалися у компанії з метою досягнення іміджевої спроможності бренду та виділення його серед конкурентів. Саме система візуальної ідентифікації визначає, які кольори використовує бренд, як логотип слід використовувати на різних типах поверхонь, яку типографіку використовувати та в яких умовах. Компанії, яким не вистачає послідовності у своїх рекламних матеріалах, часто не сприймаються всерйоз. Професійно та продумано підготовлена візуальна ідентифікація сприяє впізнаваності бренду, а також професіоналізму, який асоціюватиметься з компанією, яка використовує струнку концепцію, що виділяється на фоні конкурентів.
Основними елементами системи візуальної ідентифікації є:
- Логотип – залежно від галузі, специфіки компанії та вподобань власників бізнесу може набувати різних форм. Це найважливіший і найпомітніший елемент, який поєднує інші компоненти, такі як типографіка або колір.
- Типографіка — правильний вибір типографіки, що використовується брендом, надзвичайно важливий, тому що все це повинно гармоніювати з іншими елементами, а також зберігати читальність при використанні в елементах онлайн- та офлайн-маркетингу. Завдяки безлічі стилів типографіки можна підкреслити професіоналізм, додати урочистості, гідності чи неформальності.
- Кольори — елемент ідентифікації, що надає характеру та додає візуальні цінності всьому бренду. Вибір кольору, крім естетичних аспектів, відіграє важливу роль у сприйнятті клієнтами. Також окремі галузі характеризуються власними кольорами, що додатково сприяє впізнаваності бренду та його пропозиції.
- Зовнішній вигляд продуктів та їх упаковки – упаковка продуктів є ідеальним елементом, що підкреслює цілісність бренду, а також підвищує впізнаваність. Завдяки продуманим та неординарним ідеям фізичні товари, що знаходяться на полицях магазинів, мають шанс виділитись серед інших товарів, що сприятиме збільшенню продажів.
- Рекламні матеріали – у період навантаження інформацією, яку отримують споживачі, велику роль грає продумана реклама. Її зовнішній вигляд повинен привертати увагу споживачів та спонукати до взаємодії з компанією. Важливо, щоб візуальне повідомлення, яке несе реклама, узгоджувалося з іншими засобами візуальної ідентифікації бренду та використовувало його елементи.
Кажуть, що клієнт купує емоційно, і перше враження може бути зроблено лише один раз. Тому важливо забезпечити найкраще сприйняття бренду покупцем.