2022-05-25
Затребуваність брендованих блокнотів із логотипом
Брендований блокнот – поширений поліграфічний виріб. Завдяки своїй зручності та призначенню блокноти знаходять застосування практично у всіх галузях ведення бізнесу. При цьому цей друкований виріб відносять до досить популярного подарунка.
Великою затребуваністю сьогодні користується така послуга друкарень, як друк блокнотів з дизайном, оформленим в оригінальному фірмовому стилі компанії. Така продукція є одним із атрибутів корпоративного стилю. Фірмові блокноти випускають для своїх співробітників та бізнес-партнерів. Блокноти відмінно підходять і як рекламні носії. Їх можна презентувати на різних заходах, до яких відносять бізнес-зустрічі, виставки, презентації, конференції, тренінги та ін. Цей роздатковий матеріал дозволить залучати потенційних клієнтів до бізнесу замовника.
Друк блокнотів на замовлення
Поліграфічні підприємства, що займаються випуском цього виду продукції, пропонують готові варіанти виробів, а також друковані видання на замовлення. Дуже часто організації бажають виготовити блокноти, що відрізняються своєю презентабельністю. В такому випадку друкарні пропонують різні варіанти блокнотів – з шовкографією на обкладинці. Крім того, для надання виробу ефектного вигляду пропонують варіанти брендування із застосуванням механізмів тиснення фольгою, конгревного та сліпого тиснення логотипу. Таким чином, у свій «подарунковий фонд» компанія отримує стильні блокноти із презентабельною обкладинкою.
При випуску блокнотів на індивідуальне замовлення фахівці друкарні допоможуть замовнику розробити індивідуальний дизайн та підібрати оптимальний формат, а також якісні матеріали. При розробці макету продукції до уваги беруться такі основні моменти:
- Формат видання, який може змінюватись в основному від А4 до А7.
- Кольорове та дизайнерське оформлення обкладинки, внутрішніх сторінок.
- Можливість ламінації обкладинки. В умовах поліграфічних підприємств може бути запропоновано як глянсове, так і матове ламінування.
- Кількість аркушів блокноту.
- Спосіб кріплення листового блоку (клейовий, на пружинах).
- Спосіб обробки підкладки.
- Тираж партії, що випускається.
- Додаткові методи брендування продукції.