2022-04-12
Значення та функції упаковки. Маркетинг
Кожна компанія, яка виходить на ринок зі своїм продуктом, бажає отримати на цей продукт якомога більшу кількість замовлень та покупців. Але не завжди продукт адекватно сприймається ринком, тому варто наголосити на ряд особливостей вашого товару. Дуже велике значення має упаковка товару, її якість та функції, які вона виконує для просування компанії на ринку.
Велику увагу упаковці товару виділяється у маркетингу. Просування будь-якого товару на ринок можливе лише тоді, коли цей товар задовольняє покупців, і його показники повністю відповідають очікуванням ринку.
Якщо цього не відбувається, то товар швидко втрачає свою привабливість для покупців, а потім уже йде з ринку. Щоб цього не сталося, необхідно використовувати всі особливості товару, а упаковку – тим паче.
Значення та функції упаковки
Отже, упаковка будь-якого продукту виконує такі функції:
- Захист товару. Тут усе відомо без зайвих пояснень. Якщо упаковка не виконує цієї функції, то навряд чи цей товар буде затребуваний на ринку.
- Збільшення зручності у використанні.
- Привернення уваги. Так, товар не завжди впадає в очі покупцеві, який його потребує. Саме тому можна використовувати властивості упаковки, щоб покупець звернув увагу саме на конкретний продукт. Зазвичай цю функцію упаковки використовують виробники споживчих товарів – кави, вина, пельмені тощо.
- Інформування споживача. Як правило, упаковку використовують для того, щоб покупець зміг прочитати на ній усю необхідну інформацію про товар. Якщо упаковка не виконує цієї функції, товар може бути сприйнятий покупцем негативно.
- Збільшення визнання товару. Ця функція упаковки нерозривно пов’язана з просуванням товару та її торгової марки. Як правило, ця функція реалізується саме для товарів, які начебто кажуть споживачеві: “Ми товари певної марки! Вибирай саме нас!”