2022-06-12
Реклама на чохлах для гаджетів
Швидке поширення серед усіх верств суспільства продуктів інформаційних технологій призвело до того, що телефони є у 99% населення. Компанії почали розглядати широке поширення гаджетів як зручну та ефективну платформу для реклами. Чохол захищає від пошкоджень, механічних подряпин, знижує вплив ударів. Власник гаджета, купуючи чохол, розуміє його пряме призначення. Однак кожен власник хоче отримати ексклюзивний чохол, відмінний від інших. Тому реклама компаній тут доречна та актуальна.
Чохли – носії реклами
Маркетологи знають, що інформацію можна розміщувати на будь-яких поверхнях. Можливість просування бренду на чохлах гаджетів виникла у виробників чохлів у зв’язку з постійним прагненням нового дизайну «одягу» смартфонів, ноутбуків, планшетів. Свіжий дизайн з лаконічним логотипом виглядає більш виграшно порівняно з безликим та нудним варіантом.
Чохли для телефонів перетворюються з необхідної опції на засіб масової реклами.
Зазвичай чохли виконуються із силікону, але іноді трапляються й авторські вироби з інших матеріалів.
Брендування як засіб розкручування
Розпізнавальний знак бренду органічно та зі смаком розміщений на чохлах просуває продукцію, логотип якої зображено на поверхні. Є інші способи реклами. Наприклад, можна використовувати паперові пакети із логотипом фірми. Однак, чохол набагато міцніший, він прослужить довше, текст на чохлі довше буде в обороті, принесе більш вагомий результат.
Логотип та назва компанії
На чохлах можна розміщувати назву компанії та її логотип. Психологи стверджують, що насамперед у зоровому сприйнятті буде задіяний логотип. Так влаштований людський мозок, що спочатку він відповідає за отриманий зоровий образ, і лише потім аналізує інформацію. Для ефективності реклами необхідно використовувати цю властивість мозку, створюючи яскравий, виразний образ. Тут важлива увага до деталей у зв’язку з невеликим форматом.
Розвиток рекламного бізнесу зробило крок за межі сувенірної продукції, головних уборів, майок, одягу, текстилю. Використання чохлів гаджетів для цієї мети – це нове слово в рекламі, її нова дієва методика.