2022-06-12
Тренди у дизайні логотипів 2022 року
Мода – дуже мінливе явище. Щорічно з’являються нові тренди у дизайні логотипів. Красива модна обкладинка привертає увагу покупців. Для того, щоб компанія користувалася популярністю, пізнавалася серед інших брендів, необхідно розробити унікальний логотип. А в цьому допоможуть новомодні тренди.
Оригінальний шрифт
Багато логотипів почали переходити до текстового формату. Деякі бренди стали відомі лише завдяки своєму унікальному шрифту, до яких можна віднести «Netflix». Відмінний шрифт та правильно підібраний колір одразу виділяється. Він не вимагає додаткових малюнків та прикрас. Особливо популярні рукописні фрази, гра літер та незавершеність ліній. Головне не захоплюватися, тому що логотип має бути читабельним.
Емблема
Емблема вважається символом бренду. Спочатку вона несе ідею марки, і тільки в другу чергу показує те, що створює компанія. Тому перед розробкою малюнка, який уособлюватиме продукцію, необхідно ретельно продумати концепцію всієї компанії. Емблема повинна бути красивою, без великої гами кольорів. Необов’язково створювати цілий деталізований малюнок, простота завжди буде в моді, це доводить малюнок відкусаного яблука, який впізнає будь-який споживач.
Мінімалізм
Це поняття увірвалося у світ моди. Дизайн логотипів не став винятком. Мінімалізм несе комфорт, естетику та практичність. Відсутність деталей, однотонні кольори, простий малюнок на емблемі користуються популярністю. Суворі та лаконічні форми роблять бренд більш пізнаваним. Також такий тренд допомагає глядачеві відпочити від перенасичення інформацією. Він особливо підійде компаніям або магазинам, що розвиваються в соціальних мережах, оскільки мінімалістичний дизайн легко розпізнається на аватарці.
Яскравість та сучасність
Для тих, хто не любить строгий мінімалізм, відмінним рішенням стануть яскраві кольори. У тренді сміливе тло в поєднанні з простими ілюстраціями. Використання смайликів або іконок на яскравому кольоровому фоні відразу приверне увагу покупців і підвищить впізнаваність. Водночас можна ризикувати та використати гумор у логотипі бренду.
Що перестало бути актуальним?
Насамперед втратили популярність складні композиції. Велика кількість кольорових гам і деталей не йдуть у ногу з часом. Також все меншим попитом користується ретро стиль, особливо у поєднанні зі складним леттерингом та ручним малюнком. Логотипи 80-х почали йти з моди. Їх використовують лише у вузьких напрямках.