2023-01-20
Застосування, особливості, переваги хардпостерів
Хардпостери вперше з’явилися в США у шістдесяті роки у вигляді твердої дошки з інформацією про виробника. Поступово вони перетворилися на жорсткий міцний плакат із підставкою та стали частіше встановлюватися на підлогу у торгових центрах.
Хардпостер став одним із найпопулярніших рекламних інструментів у світі через свою багатофункціональність та компактність. Це дозволило розміщувати їх у самій гущавині роздрібної торгівлі.
Переваги хардпостера
Такий вид реклами має такі переваги:
- довговічні, міцні, практичні хардпостери із легкого пластику;
- мобільні, легко встановлюються у будь-якому місці, чудово вписуються у будь-який інтер’єр;
- приваблюють своєю ефектністю, оригінальною конструкцією;
- ідеальне поєднання ціни з ефектом реклами.
Застосування хардпостерів
Використовуються для розкручування таких товарів, як взуття, одяг, побутова техніка, послуги з ремонту годинників, комп’ютерів та інших.
Хардпостер використовують при оформленні вітрин, прилавків і полиць, а великі встановлюють на подіумі.
Хардпостери бувають цілісні, складні та у вигляді пазла. Зустрічаються односторонні та двосторонні. Яскраві фігурні «тверді плакати» використовують для привернення уваги до промо-акцій, вечірок та виставок.
Хардпостер для внутрішньої установки виготовляють з різних видів картону, таких як гофрокартон, пінокартон і мікрогофрокартон, а для зовнішньої установки – з пластику.
Усі хардпостери за своїм призначенням можуть бути поділені на види:
- брендові, що закріплюють фірмовий стиль брендів. Виготовляють із високоякісних дорогих матеріалів. Часто рекламують дорогий парфум та ювелірні вироби;
- рекламно-інформаційні. Використовують при проведенні акцій для розміщення інформації про знижки, розпродажі, подарунки за покупку;
- для розкручування товарів сезонного попиту. Там зображують рекламований товар чи знаменитість із цим товаром.
- корпоративні хардпостери, якими користуються великі компанії зі світовими брендами як для реклами для збільшення продажів, так і для створення єдності колективу компанії, розосередженому в різних країнах. Розміщені на них заклики, гасла, завдання, культурні та бізнес-цінності стимулюють колектив на досягнення єдиної мети. Такі постери компанії встановлюють у всіх своїх приміщеннях де б вони не знаходилися.
Виробництво постерів
Існує дві технології виробництва постерів, що залежать від тиражу:
- випуск великого тиражу забезпечується офсетним друком та висічкою. Їхні габарити складні. Матеріал виготовлення – мікрогофрокартон, гофрокартон. Перевагою такої технології є доступна ціна, а недоліком – невеликий термін експлуатації та тільки для інтер’єрного використання;
- ультрафіолетовий друк та вінілова плівка. Виготовляють невеликі партії на замовлення. За основу беруть листовий картон, пластик та ПХВ.
Із заготовлених листів можна викроїти будь-яку форму виробу за допомогою ріжучого плоттера.