Сірники
СУВЕНІРНІ СІРНИКИ З ФІРМОВОЮ СИМВОЛІКОЮ – НОВИЙ ВИД РЕКЛАМИ ДЛЯ ВСІХ
Цей відносно новий для України вид реклами займає лідируючі позиції на світовому ринку альтернативної реклами. Більшість малих, середніх і великих організацій в абсолютно різних галузях бізнесу в усьому світі використовують сірники в якості сувенірів, які несуть на собі рекламну інформацію про компанію.
Ефективність такого виду реклами заснована на можливості клієнта безкоштовно взяти з собою на пам’ять і показати друзям та знайомим красиво оформлений незвичайний коробок сірників. Який до того ж можна використовувати за прямим призначенням в якості засобу добування вогню. Цей рекламний продукт не потрібно пропонувати клієнтам – вони розберуть його самі.
Популярність сірників в якості рекламного носія заснована на наступному:
1. Невеликі витрати. Вони дешевші інших рекламних промо-сувенірів.
2. Тривалий рекламний вплив. Кожне використання сірники ненав’язливо звертає увагу людини на рекламну інформацію про компанію.
3. Незвичайність форми упаковки, її високоякісне поліграфічне оформлення, нестандартні колір головок і древка сірників однозначно привернуть увагу Вашого клієнта.
На сірниковій коробці або обкладинці сірники-книжки можна розмістити будь-яку рекламну інформацію:
– Назва організації, її логотип, адреса, телефон, графік роботи, карту або схему проїзду
– Фірмову продукцію компанії, новини про акції, презентаціях, виставках
– Лотерейні квитки, а також багато іншого