Брендування вітрин
Рекламна агенція “АртЛінія” пропонує оригінальну розробку дизайну і не менш оригінальні методи поклейки:
— Аплікація з кольорової плівки;
— Повноколірний друк;
— Друк на перфорованій плівці One way vision.
Імідж компанії та брендування вітрин – два взаємопов’язаних компонента для досягнення успіху. Перевага такого виду реклами в тому, що Ви самі регулюєте тривалість і частоту виходу такої реклами. Протягом усього часу розміщення Ваша фірма буде нагадувати тисячам людей про своє існування. Бачити наклейки на вітринах будуть, як вже постійні, так і Ваші потенційні клієнти.
Види плівки Оракал для оформлення вітрин:
Серія «Економ» (номер 641). Найбільш поширений варіант для брендування вітрин, більшість об’єктів в Україні оформлені саме цією плівкою.
Для повноколірного друку (номер 640). Якщо потрібно, щоб вікно стало непрозорим з обох сторін, використовують цю плівку.
Перфорована, з повноколірним друком. Зовні чітко видно надруковане зображення з середини видно вулицю, за рахунок цього приміщення потрапляє сонячне світло.
Даний матеріал отримав широке застосування в повсякденному житті через свою практичність. Дозволяє наносити зображення на cкло зберігаючи при цьому його призначення.
Вітражна плівка (номер 8300). У рекламі використовується рідко, так як має велику товщину. Практично прозора.